реклама
Супер-Инфодо жарнама
SUPER.KG порталында жарнама
Реклама в Супер-Инфо
Реклама на SUPER.KG
super.kg logo

БШК мүчөсү: "Дин аалымы Чубак Жалиловдун үгүт ишине киришүүсү мыйзамсыз"

 

БШКнын мүчөсү Атыр Абдрахматова диний аалым Чубак Жалиловдун үгүт ишине катышуусу мыйзамсыз болгонун айтты. Учурда Борбордук шайлоо комиссиясына бир канча арыз келип түшкөнү белгилүү болду.

"Баш мыйзамдын 7-беренесинде "дин маселелери, диний ишмердүүлүк, диний кайсы бир баалуулуктар мамлекеттин ишмердүүлүгүнөн ажыратылган, экөө бири-бирине кирише албайт" деп белгиленген. Андан тышкары президентти шайлоо боюнча Конституциялык мыйзамда 22-беренеде "Дин ишмерлери үгүт иштерин жүргүзө албайт, үгүт материалдарын чыгара албайт, үгүт материалдарын тарата албайт деп жазылган. Ошол себептен бул түздөн-түз мыйзамды бузуу болгон", - деди Абдрахматова.

"Андан тышкары толук тасманы карап көрсөк, үгүттөөдө дин суроолору да колдонулуп кеткен. Ошол себептен бул боюнча БШКга биздин жарандардан арыздар келип түшкөн. БШК мүчөсү Назарали Арипов жетектеген жумушчу топтун алкагында бул маселе биринчи каралат. Андан кийин сөзсүз түрдө БШКнын талкуусуна түшөт", - деди БШКнын мүчөсү.

Белгилей кетсек, аалымдар кеңешинин мүчөсү, дин аалымы, мурдагы муфтий Чубак Жалилов кечээ, 20-сентябрда президенттикке талапкер Сооронбай Жээнбековду колдогон видео интернетке тарап, социалдык түйүндөрдө талкууга алынган.



 
 
Урматтуу колдонуучу! Эгер сизде коомчулуктун көңүлүн буруп, талкууну талап кылган жаңылыгыӊыз болсо биз менен бөлүшүӊүз.
Рейтинг: Рейтинг -1 
 Рубрикадагы соңку кабарлар 
Комментарийлер(83)
21.09.2017. 19:49 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
288
Катталган:
09-02-2017
Соӊку аракети:
08-10-2017 11:49
Жынысы:
Белгисиз
-15
Байкоо жургузсок болот:дин деп элге кызмат кылган,элдин эчтекесин жебеген,бийлике умтулбаган(канча партия чакырса да)адам суйлосо кээ биринер Конституция дейсинер.Кечээ кыргыз тилин онуктурууго миллион акча кетирилген десе,ушул жактагы коп деген никтерин бир да комментарий жазган жоксунар.Мнеге?Ошол жака кобуроок суроо бербейсинерби?Кайда кетти акча?Кайсы адамдар алды?Отчетту так бергиле деп.Анткени алар элдин акысына кирди,ал жак тынч негедир.
21.09.2017. 19:52 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
364
Катталган:
26-03-2014
Соӊку аракети:
15-10-2017 19:33
Жынысы:
Белгисиз
-11
Биринчиден Чубак ажы мамлекеттик диний кызматта иштебейт. Экинчиден Чубак ажы жон гана жаран катары угут ишине катышканга укуктуу. Жон эле чуу чыгара бербегиледа короалбай..
Bekzamann түзөттү 2017-09-21 19:54:05
21.09.2017. 19:56 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
7
Катталган:
13-05-2017
Соӊку аракети:
17-10-2017 09:48
Жынысы:
Белгисиз
+9
мыйзам баарыбызга бирдей молдобу сопубу башкабы...,негизи но Ким из ишин кылганы дурус молдоке
21.09.2017. 19:59 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
35
Катталган:
12-08-2013
Соӊку аракети:
23-10-2017 02:39
Жынысы:
Белгисиз
+19
Бирок чубак ажынын элди кыйналып жатканын коруп туруп, сооронбайды шайлагыла дегени чон куноо болуп эсептелет.Себеби элди адаштырып жатат
21.09.2017. 20:08 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
288
Катталган:
09-02-2017
Соӊку аракети:
08-10-2017 11:49
Жынысы:
Белгисиз
-18
medet1983,Башкалары Сооронбай Жээнбековдон жакшыбы?Экинчиси олигарх жоо жомок айтып,акча берип журот элге.Бизге да келди.
Периште жок арасында
21.09.2017. 20:45 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
35
Катталган:
12-08-2013
Соӊку аракети:
23-10-2017 02:39
Жынысы:
Белгисиз
+15
Hadyja,Балким арасында жоктур татыктуусу,бирок Сооронбайдын кыйратып иштегенин биз билебиз Кара-Кулжалык жердештери.Мисалы ошол эле Кара-Кулжанын автовокзалын кор,мышык ыйлагыдай абалы
21.09.2017. 21:05 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
70
Катталган:
12-03-2017
Соӊку аракети:
20-10-2017 21:59
Жынысы:
Белгисиз
+13
Hadyja, БААРЫНА КАРШЫ деп добуш бер Сооронбай же Омурбекке добуш бергиче!!! Чубак ажына да айта бар, Сооронбайды колдогону коррупцияны колдогону, элдин талаалап тентип, ажырашкулар коп болуп жатканын колдогону, элдин жери да, кен байлыгы да башкаларга кетип ордуна уу калганын колдогону, элди ойлогон Жапаров абакта, Мырзакматов куугунтукта журсо, аларды ошол койго салган адилетсиз бийликти колдогону, Жээнбековду колдогону Мискенбаев, Момбеков, Карамушкина, Мусабековаларды колдогону!
ajdaaar түзөттү 2017-09-21 21:14:04
21.09.2017. 20:16 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
288
Катталган:
09-02-2017
Соӊку аракети:
08-10-2017 11:49
Жынысы:
Белгисиз
-6
Урматтуу Супер Инфо,талкууну жаппасанар,ырчы эжелерибиздин айтышуусу биякта эле калчудай.Суперчилер ынтымакта эле калалы,урушуп кетсек жа болбойт.Болгону Чубак Ажыны колдогон,колдобогон эки тайпа болду.Ошол бойдон тынч калалы.Тынчтык жакшыраак.
Президентибиз ыймандуу,элге кызмат кылган,Кыргызстанды онуктургон,озгорткон адам болсун!!!!шайлоо тынч отсун.Урушпайлы,талашпайлы.
21.09.2017. 20:32 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
102
Катталган:
31-05-2017
Соӊку аракети:
22-10-2017 20:47
Жынысы:
Белгисиз
+14
Чубак ажы кудай эмес,аны пир тутпагыла. Андай нерсе даны куноо экенин билесинерби .???
21.09.2017. 21:58 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
2
Катталган:
06-02-2017
Соӊку аракети:
22-10-2017 21:48
Жынысы:
Белгисиз
+3
Nanei,кудай деп ечким айтпаптыр бул жерде жон еле суйлой бересинби диний адамдарга асылган Адам Жакшылык корбойт Кечирилгис куноо
afina66 түзөттү 2017-09-21 22:08:04
22.09.2017. 04:43 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
90
Катталган:
07-04-2016
Соӊку аракети:
23-10-2017 04:15
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Токтогул
-4
afina66,
Кечирилгис бир гана күнөө бар ал ШИРК
"Тоодой күнөөлөрдү кечирем, бирок ширкти кечире албайм"
Аллах кечиримдүү зат экенин билебиз
Динди бурмалабаңыз
Акыркы учурда элде мындай түшүнүк пайда болду
Чубак ажынын сөзүн мыйзам тутуу, ыйык эсептөө
Чубактын сөзүнө каршы чыга калсаң бүттү, сени тебелеп-тепсеп, каапырга чыгарып, тозокко түшүрүп ташташат
21.09.2017. 20:36 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
35
Катталган:
01-11-2015
Соӊку аракети:
23-10-2017 01:32
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
ош
-8
Демек кыргызстандык муссулмандар шайлоого же угут иштерин жургузууго укутуу эмес дегинер барбы....
Эмнеле мынча дин аалымдарына,молдолорго асылып калгансынар...
Молдонун айтканын кыл кылганын кылба деп жогорууда даарып жатат молдонун кылганын сен жизнь кылалбайсында сага женил жагын айтканы учун гана айтканын кыл деп жатасын
21.09.2017. 21:07 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
70
Катталган:
12-03-2017
Соӊку аракети:
20-10-2017 21:59
Жынысы:
Белгисиз
+4
shergazy9, жалпы мусулмандар эмес, дин кызматкерлери, диний аалымдар угут ишине, саясатка аралашууга акысы жок. Сага молдо-кожо, имамдар менен катардагы момун мусулмандарды ажыратуу кыйын болуп жатабы?!!
ajdaaar түзөттү 2017-09-21 21:14:33
21.09.2017. 20:50 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
183
Катталган:
30-12-2016
Соӊку аракети:
22-10-2017 23:17
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
жалал абад
-5
Чубак Ажы сыйлайм жаран катары айтып койдуда ушунга ушунчабы же ал ойун айтканы болбойбу
21.09.2017. 21:06 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
70
Катталган:
12-03-2017
Соӊку аракети:
20-10-2017 21:59
Жынысы:
Белгисиз
+4
Ma9, дин аалымы катары болбойт. Билбесен мыйзамдар менен тааныш!!!
ajdaaar түзөттү 2017-09-21 21:14:45
21.09.2017. 21:21 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
25
Катталган:
13-01-2017
Соӊку аракети:
23-10-2017 01:30
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Ата-мекендин койнунда
+1
Теңирчилердин күнү тууп, Иттери чөп жей баштаптырго, Чубак ажыны камоого талап кылышып).
21.09.2017. 21:24 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
247
Катталган:
12-03-2013
Соӊку аракети:
16-10-2017 23:07
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Жалал-Абад
0
Чубак ажынын сөзүндө үгүт сөзү жок. Жол куруп бергендерге ыраазычылык айтып силерди колдойбуз деген, шайлап койгула деген эмес.
21.09.2017. 21:44 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
28
Катталган:
20-11-2012
Соӊку аракети:
19-10-2017 18:31
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Ош обл. Озгон р.
-4
Бириңин этиң бириң жн
21.09.2017. 22:09 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
2
Катталган:
06-02-2017
Соӊку аракети:
22-10-2017 21:48
Жынысы:
Белгисиз
-2
Тенирчилерге кудайы бергенго
21.09.2017. 22:23 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
547
Катталган:
16-08-2015
Соӊку аракети:
22-10-2017 17:32
Жынысы:
Белгисиз
-1
Тенирчи бапсис козу ачыка ишенгендер баары бир силердин ой максатынар орундалбайт .Инашаллах биздики орундалат Чубак ажы менен биргебизго!Эгер Тенирчи Бапсис Адахан сыяктуу агымдарга жол берсек экинчи Мьянманын кейпин кийебиз ошол учун ойлонгула мусулмансын динге каршы келбеген адамды айтып атат, ошону шайласак эл жер учун жакшы болот!Же эмне силер мына жерде комментарий жазып аткандар мурунку бмйликтин адамдары окшойсунар э?Ушу бийлик кетсе оч алсак деген.Эгер элди ойлосонор Кыргызстанды ойлосо
Ayida түзөттү 2017-09-21 22:30:36
22.09.2017. 00:45 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
49
Катталган:
22-04-2017
Соӊку аракети:
22-10-2017 18:45
Жынысы:
Белгисиз
-1
ХАДИС.

Пайгамбар алейхис салам айтты.

Кимде ким талашып тартышканды токтотсо мен ага бейишке кирууго кепилдик берем деди.

Туугандар хадиске амал кылалы.

Атейистерге, тенирчилерге, баптистерге, мусулман эместерге тенелип тентек болуп талашканды токтоткула!!!!!

Алар билген ХХХХ жесин. Эн башкысы озубузду озубуз куноого жетелебейли.

Кыжылдаша бербейли бул АРАМ!

Кимди капа кылган болсом кечирим сурайм
Модератор admin_superstan түзөттү 2017-09-22 09:23:03
22.09.2017. 00:47 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
9
Катталган:
08-02-2016
Соӊку аракети:
23-10-2017 03:04
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Бишкек
+6
Hadyja Чубак ажынын ашынган фанаты экенсин.))
22.09.2017. 00:59 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
30
Катталган:
01-10-2013
Соӊку аракети:
21-10-2017 20:10
Жынысы:
Белгисиз
+3
Урматтуу Чубак ажы Сиз Бай тарапка отуп Кеттиниз Чын журоктон суранам Бул жолугуздан кайтыныз Элдин каалосу Мадумаров
22.09.2017. 01:41 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
176
Катталган:
08-07-2013
Соӊку аракети:
22-10-2017 23:29
Жынысы:
Белгисиз
+3
чубактын акылы кыска экен.
22.09.2017. 01:46 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
199
Катталган:
07-12-2012
Соӊку аракети:
22-09-2017 09:18
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
москва
+6
Урматту Чубак ажы,биз сизди өтө сыйлайбыз.Бирок сиз бизди мусулман бир туугандарыңызды ойлодуңузбу Жээнбековду колдогула деп жатып? Балким сиз жакшы жашап жаткандырсыз,а биз, сиздин бир туугандарыңыз алыс жерде ата эне баланын жытын сагынып иштеп жүрөбуз.Кечеги Дача суудагы бир туугандарыңызды ойлодуңузбү? Жүк 100% эле Атамбайдыкы болуп чыкпадыбы.Текебаев өзү комиссия түзүп иш алып жүргөндө Атамбай каматпадыбы!Атамбайдын ишин Жээнбеков улап жатпайбы! С.Жапаров ак жеринен камалып олтурбайбы.Кумтө
22.09.2017. 01:48 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
199
Катталган:
07-12-2012
Соӊку аракети:
22-09-2017 09:18
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
москва
+5
Кумтөрдү мамилекетке өткөрөлү деп ак жеринен камалып олтурбайбы! Урматту биз сыйлаган Чубак ажы. Бизге окшогон карапайым бир туугандарыңызды жок дегенде сиз ойлоң.Сөз көп бирок убактым жок...Адахан Мадумаров гана татыктуу азыр.Себеби ал киши приципиалдуу немистердей.Чындыкты айтат ачуу болсо да.Баардык адам адашат сизде ажыке адашып калдыңыз окшойт
22.09.2017. 07:35 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
85
Катталган:
03-01-2017
Соӊку аракети:
10-10-2017 08:18
Жынысы:
Белгисиз
+4
Чубак саясаттан айланбай тынч даваатын айтып жүрө берсе болмок.
22.09.2017. 08:21 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
200
Катталган:
28-05-2012
Соӊку аракети:
22-10-2017 11:50
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
нарын
+5
Мыйзам буздубу демек суралсын!
22.09.2017. 09:05 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
70
Катталган:
12-03-2017
Соӊку аракети:
20-10-2017 21:59
Жынысы:
Белгисиз
+3
Чубак ажынын акылы кыска экен! Анткени олкодогу мыйзамсыздыкты, бийликтин зулумдугун, соттордун сатылмалыгын, элдин оор жашоосун, шайлоочулардын 30%ти тышта тентип, оор шарттарда иштеп жургонун коро биле туруп бийликтин созун суйлоп жатат...

Учурда ар 3 шайлоочунун экоо добушун сатмакчы болуп жатат. Чубак ажы акылдуу болгондо Жээнбеков же башкасын ачык колдобой, угут ишине катышмак эмес. Ал эми элди добушун сатпоого чакырса болмок улам улам элге кайрылып!!!
22.09.2017. 09:13 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
70
Катталган:
12-03-2017
Соӊку аракети:
20-10-2017 21:59
Жынысы:
Белгисиз
+5
Эмнеге ар шайлоодо Атамбаевдей, 120 депутаттай олигарх-коррупционерлер бийликке келип жатат?!! Себеби биринчиден бийлик шайлоого ачык кийлигишип, административдик ресурсту колдонуп, шайлоо жыйынтыгын бурмалап оз адамдарын откоруп жатат. Экинчи жактан акчалуу кандидаттар элдин добушун сатып алып бийликке келип жатат.

Бул шайлоодо да Жээнбековко бийлик, административдик ресурс иштеп жатса, Бабанов адатынча элдин добушун сатып алуунун устундо иштоодо...
22.09.2017. 09:17 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
70
Катталган:
12-03-2017
Соӊку аракети:
20-10-2017 21:59
Жынысы:
Белгисиз
+2
Чубак ажы ошол нерселерге каршы турса, мисалы добушун сатууга камынган копчулукко "добушунду сатпа, добушунду сатып алган акчан арам, жеген тамагын арам, анын сурагы бар, сага 10мин сом берем десе да ал арам акчага азгырылба" деп кайра кайра элге кайрылса... Бийлик кысымга алып коркутуп жаткан бюджетниктер менен студенттерге "бийлик мин коркутса да озун каалаган адамга добушунду бер! Бийликтен эмес Алладан гана корк"" деп кайрат болсо, шайлоодо таза талапкерлерге жол ач
22.09.2017. 09:21 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
70
Катталган:
12-03-2017
Соӊку аракети:
20-10-2017 21:59
Жынысы:
Белгисиз
+4
Эгер бул шайлоодо татыктуусу болбосо, элдин копчулугу БААРЫНА КАРШЫ деп добуш берсе, шайлоо башынан башталат, эл ошондо ХХХХ элдин келечегин ойлогон эл уулдары С.Жапаров же Мырзакматовду шайлоого катыштырууну бийликтен талап кылып ХХХХ керек. Элдин чачыранды болуп, оз укугун, оз уулдарын коргой албаганын коргон бийлик оз оюнун ойноп жатат... Эртен шайлоодо Жээнбеков женди деп элди дагы 6-7 жыл эзип башкарса; журо бергиле ХХХХ, ХХХХ!!!
Модератор admin_superstan түзөттү 2017-09-22 09:33:03
22.09.2017. 09:49 
Тайпасы:
Супермодератор
Комментарийлердин саны:
4791
Катталган:
05-09-2011
Соӊку аракети:
22-10-2017 14:15
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Супер-Инфо
-1
ajdaaar, провокация жарата турган билдирүүлөрдү калтырууга тыюу салынган. 3 күнгө БАН!
22.09.2017. 09:29 
Тайпасы:
Супермодератор
Комментарийлердин саны:
4791
Катталган:
05-09-2011
Соӊку аракети:
22-10-2017 14:15
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Супер-Инфо
+1
Ayida, Bek4590, qvattro87, Hadyja, жеке айтышууларга жол берилбейт. Этика нормаларын жана башка порталдын эрежелерин сактагыла. Эскертүү!
22.09.2017. 09:30 
Тайпасы:
Супермодератор
Комментарийлердин саны:
4791
Катталган:
05-09-2011
Соӊку аракети:
22-10-2017 14:15
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Супер-Инфо
+3
kechirmeni, бир билдирүүнү кайталап ар кайсы жерге жаза бербеңиз. Эскертүү!
22.09.2017. 10:31 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
486
Катталган:
21-05-2016
Соӊку аракети:
22-10-2017 22:24
Жынысы:
Белгисиз
+3
Чубак ажыга бир аз тыйын тыпыр карматкан го Соорончик.
22.09.2017. 12:36 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
30
Катталган:
28-10-2010
Соӊку аракети:
21-10-2017 19:22
Жынысы:
Белгисиз
+1
Айнектен эшикти карап, короодон алыс чыкпай, интернеттен аалам көрүп, көк мейкиндикти сүйлөп койгон сүйрөткүгө айла деле жок экен.
Эрсиз эри бардай эр жөнүндө былжырайт.
Келинсиз келинди сындайт билип койгонсуп.
Өмүрү баатырлыктын жытын жыттабаган, баатырларга акыл айтат.
Баласыз баласын тарбиялап көрбөгөн көр, баланы минтип тарбиялап жибермекмин дейт, бирөөлөргө таштап коюп.
Өмүрү кайнене көрбөгөн, кайнене башкаргысы келет.
Добушун саткан шайлоочу, шайлаган
22.09.2017. 12:40 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
30
Катталган:
28-10-2010
Соӊку аракети:
21-10-2017 19:22
Жынысы:
Белгисиз
-1
Өзүм ким элем деш агып кеткен мээде жок.
Эки нотага күчү жетпеген дарылдак, сахнада жүргөн ырчыга акыл айтат.Өмүрү спортко жакындабаган, спортуларды сындайт дейт(Падишахан Султанова). Акылдуу болуп кетесинерда бул жерге Чубак ажыны сындап жазган акылдуулар, омурунордо бир китепти толук окуп бутурдунорбу?
Alisher түзөттү 2017-09-22 12:46:53